Propaganda sukcesu
Niedawno na stronie internetowej gminy Sępólno pojawiła się publikacja wychwalająca walory turystyczne miasta i gminy. Już w drugim zdaniu autora poniosło: „W tym roku miasto spodziewa się nawet kilku tysięcy wczasowiczów” – czytamy na stronie gminy. Optymizm osób piszących te słowa jest porażający i niczym nieuzasadniony. W stolicy powiatu w ciągu jednego sezonu, a nawet kilku z rzędu, jeszcze nigdy nie pojawiło się kilka tysięcy turystów. Nic się nie zmieni, póki w bezpośrednim sąsiedztwie jeziora nie będzie miejsc noclegowych o wysokim standardzie. Być może autorzy publikacji policzyli osoby przyjeżdżające na obiekty CSiR-u na zgrupowania albo turystów jadących przez miasto nad morze. W dalszej części publikacji czytamy ,,Tegoroczną nowością jest ekobaza. To w pełni wyposażone miejsce piknikowe na tak zwanej starej plaży. Tuż obok znajduje się nowe pole namiotowe”. Stwierdzenie o nowym polu namiotowym jest nadużyciem. Pola namiotowe wyposażone są zazwyczaj w budynek socjalny, sanitariaty oraz niezbędną infrastrukturę i zaplecze. Niedawno w którejś z wielu gminnych publikacji znalazła się informacja, że nad Jeziorem Sępoleńskim położona jest najlepiej zagospodarowana plaża w powiecie. To kolejna manipulacja. W kontekście turystyki na temat walorów miasta i gminy wypisywanych jest wiele różnych bzdur. Bardzo często burmistrz i podlegli mu urzędnicy kwestionują sens i prawdziwość naszych artykułów, zwłaszcza gdy są one niepochlebne na ich temat. Krytykę proponujemy zacząć od siebie. Propaganda sukcesu burmistrza Stupałkowskiego już na nikogo nie działa. Zwłaszcza na turystów.
Zaloguj się lub Zarejestruj aby dodać komentarz.